12 mars 2012



Ny vecka , 12 Mars , fåglarna kvittrar , solen skiner .. men inte jag.
Det fina denna vecka e att fina Jennie kommer hem fr BB idag ,
med lilla efterlängtade Zeline

Den lilla tjejen har vi väntat på & så får jag se sen om hon orkar med besök eller
om vi tar det en annan dag snart.
Ser fram emot det i alla fall !
För övrigt så mår jag inte tårta alls..
Så det e tur att jag har Zeline att se fram emot nu känner jag.

Imorrn kommer rör å spackel snubbarna å ska fixa i mitt badrum..
Röret bakom toaletten ska bytas & så småning om ska jag få badkar.
Det kanske blir mysigt ?
Kunna ligga & koppla av med lite tända ljus , ett glas vin å lite skön musik ?

Nått måste göras .. för kroppen å själen.
För det här känns så där måste jag säga .. :/

Riktigt fin dag idag , med sol å fågelkvitter som sagt ..
Men det känns som jag skiter i vilket :(

Men det e en fin dag att ta hem en liten Zeline från BB första gången i alla fall..

Nä hörrni .. nu ska jag lägga mig å sova igen .. eller kolla på film .. eller nått ..

Hej . . .



3 kommentarer:

  1. Vi går tillsammans mot bättre och ljusare tider vänner. Försök hålla ut.... Du finns hela tiden i mina tankar även om vi är en bit från varandra nu ett tag. LOVA!! POK

    SvaraRadera
  2. LOVA ska ju vara LOVE!!!!

    SvaraRadera
  3. Just nu ere inte speciellt ljust , så jag hoppas vi ses snart & att ljusaretider kommer med mysbon/närbon <3

    SvaraRadera