17 april 2012





Tisdag , Fetinghuvudvärk from hell & omfixad blogg dagen till ära..
Alltid nått i guess?
Massa tråkiga besked & ännu mer huvudvärk idag , men va fan thats life ha ?!?
 
Min fina Choch kom & hälsade på idag , hon hade ärenden här i Nypan & tittade in & hängde lite här medans jag dammade lite rent på hyllor & skänkar ..
 
Snart har kon kirrat körkortet å då jävlar ska hon få vara min personliga lilla förare =)
Vi ska åka bara för att åka , handla , glida , ja allt sånt hehe.. :P
 
Igår var det 8 mån sen Pappa somnade in & det e fortfarande ofattbart dom flesta dagar.
 
Vilket sjuhelsikes år det var & även detta till viss del.
Men året har "precis" börjat & jag hoppas det kommer bringa massa lycka , möjligheter
& nytt ljus på alla tänkbara sätt..
 
Nu blir det nog en film & förhoppningsvis lite lunch...
om jag lyckas hitta nått i kylen dvs ..
 
* Pappa , ge mig av din styrka att klara av det kom kommer min väg & förståndet att hantera det med bravur & finess.. behöver dig just nu , som alltid min fina * 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar