14 juli 2013







En ny Årstid sen sist , snarare två..
Våren är sedan länge förbi & sommaren är i full blom.
Mitt vackra Nyköping i alla sin prakt nu i mitten på Juli månad.
Precis när sommaren är som bäst.
En hel del har hänt , både bra och dåligt så klart .
Idag blir det inga detaljer utan mer ett mindre försök att komma igång med bloggandet igen , vi får väll se hur det går. ^^

Det jag kan känna e väll att jag skulle vilja få ut så mkt mer av min tillvaro ,
utav livet i stort.
Resa , se nytt folk ,  få nya vyer , erfarenheter, intryck , bekantskaper ..
Jag vill börja leva fullvärdigt inte bara glida med.
Men det känns SÅDÄR om man ser på det hela realistiskt 
( som jag allt för ofta gör ).
Jag menar .. man kommer inte skiiit långt med förtidspensionen som ska räcka hela månaden ut , panikångest å utan körkort... *suck*

Känns tyvärr som ett ekorrhjul som går runt runt utan någon riktig ände på det hela...
Så vill jag inte ha det ..
Samtidigt som jag e ofantligt lättad att jag slipper krav , möten å press från Fsk nå mer på väldans länge , förhoppningsvis aldrig mer...

Man får ta det goda med det dåliga och ta livet för vad det är i guess..

Men Hörre ni ,,, 
Ere inte dax att jag hittar mig en pojke nu , ni vet en riktigt bra en ..
Man blir ju så satans kräsen med åldern :P
Dessutom ska han ju kunna ta mig för den jag e med allt mitt bagage å resten ;)
Stackars framtida karl ..hihihi!!!

Jaja , Nu blire tecknad film i överflöd å soffmys ...MmMmm i like!! 

Pöss Hääääj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar