02 december 2012



3,5 månader sen jag sist bloggade ..
Dom sista månaderna har gått så himla fort .
Oktober & November försvann snabbare än dom kom känns det som.
Idag e det redan 1a Advent å jag kan knappt tro att det e Jul om 3 v.

Jag ser på allt med blandade känslor.
Att året snart e slut gör mig inget ,  men hur kommer nästa att bli ? 
Det skrämmer mig att åren bara passerar förbi , saker händer , gott , ont & sen börjar det bara om igen & igen & igen .. 

Jag saknar saker i min tillvaro , som alltid någon att dela den med.
Men orkar inte tänka på det just nu idag..
Jag saknar dom som lämnat jordelivet & finns på andra sidan.
 Jag saknar känslan av att höra hemma fullständigt .

Samtidigt e jag oerhört tacksam för dom jag har i mitt liv som betyder nått.
Vänner , familj & hjärtevänner .

Jag tycker ändå att det här året tagit mig framåt på flera sätt.
Och jag hoppas att det kommande året tar mig  mycket längre än jag någonsin vågat hoppas på  ..

Det va Decembers 1a inlägg 

~ God Natt Vänner !! ~

 

4 kommentarer:

  1. Så fint skrivet. Tänker på dig ofta. Kram från Anna med dom 3 små trollen

    SvaraRadera
  2. en åååh Gumman da , Tänker på er med ,,, Vi får ses anart du å jag tycker jag <3 kram raring

    SvaraRadera
  3. Amazing blog! Do you have any recommendations for aspiring writers?

    I'm hoping to start my own blog soon but I'm a little lost on everything.
    Would you recommend starting with a free platform like Wordpress or
    go for a paid option? There are so many choices out there that I'm completely overwhelmed .. Any ideas? Thanks!

    My website - Was ist das besondere an der glutenfreie Ernährungsform

    SvaraRadera
  4. Excellent article. Keep posting such kind of info on your page.
    Im really impressed by it.
    Hello there, You've performed an incredible job. I'll certainly digg it and personally recommend to my friends.

    I'm sure they will be benefited from this site.

    My homepage :: paläo ernährung
    my webpage - dr oetker rezepte

    SvaraRadera